خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

آنالیز سئو سایت

سئو سایت نیازمند این است که دانش کافی درباره سایت داشته باشیم، ممکن است ما اصول سئو را رعایت کرده ایم اما در سایت مسائلی وجود دارد که مانع از دیده شدن سایت ما در لیست نتایج صفحه اول گوگل میشود، ما باید سایت خود را از ابتدای ایجاد سایت آنالیز کنیم و اینگونه نیست که مثلا بگوییم که ۲ سال از ساخت سایت گزشته است پس نیازی به آنالیز سئو سایت نداریم، با کمک ابزارهایی که وجود دارد میتوان سایت را انالیز کرد، روی نقاط قوت بیشتر تاکید کرد و نقاط ضعف را کمتر کرد و سعی کنیم نقاط ضعف را کاملا از بین ببریم.

چگونه آنالیز سئو سایت خود را انجام دهیم؟

ابزارهای آنالیز سئو سایت، شامل سایت هایی که از ابزارهای رایگان و یا ابزارهای آنالیز که با پرداخت هزینه و خرید نام کربری میتوان از خدمات آنها استفاده کرد.

ابزارهای آنالیز و بررسی سئو سایت

سایت neilpatel.com مرجع خوبی برای مقالات سئو و همچنین دارای ابزاری است که به آنالیز سئوی سایت شما به صورت کلی میپردازد، برای مثال بعد از وارد کردن آدرس سایت خودتان، اطلاعاتی در باره تگ Title(عنوان صفحه ) , تگ متا دیسکریپشن، URL های اشتباه (طولانی یا خراب مانند ۴۰۴) و خطاهای دیگر در سایت را نشان میدهد

بررسی سئو سایت به عنوان نمونه جهت یافتن خطاهای موجود در آن

nilepatel ابزار آنالیز سئو سایت

در این گام از این ابزار تصویری از آنالیز وب سایت میبینید که وضعیت کلی سایت را نمایان میکند، به عنوان مثال صفحات crawled شده یا لینک های broken که درواقع شکسته شده اند به هردلیلی، نمایش تعداد صفحات ریدایرکت شده و بلاک شده و… را مشاهده میکنید.

آنالیز سئو سایت - سئو ایران

آنالیز سئو سایت – سئو ایران

در این گام از این سایت دید کلی نسبت به سایت در دستگاه های موبایل و یا دکستاپ به ما می دهد، نمایش اینکه سرعت لود سایت در موبایل و دسکتاپ چقدر است

در این تصویر سرعت لود صفحه در مویابل را حدودا ۵ و در دکستاپ را ۲ نمایش میدهد، معمولا این سرعت ها دقیق نیست ولی به حقیقت نزدیک است.

بخش 3آنالیزسئوسایت-سئوایران

سومین بخش آنالیز سئو سایت با nilepatel -سئوایران

در این بخش از سایت nilepatel که به آنالیز سئو سایت و موارد رعایت نشده میپردازد، مشاهده میکنیم که لیستی از خطاها و اشتباهات موجود در سایت را به نشان میدهد، نکته ای که وجود دارد این است که این موارد به تریتیب از بالا، طبق اولویت نمایش داده میشود، مثلا وبمستر سایت ابتدا باید۲ صفحه موحود در این سایت را که حاوی متن کم است، تغییر داده و متن را در صورت امکان، گسترده تر کند، سپس به سراغ صفحاتی برود که تگ متا دیسکریپشن آنها تکراری است، در رکورد سوم این تصویر نیز نشان کرده است که ۸ صفحهه بدون تگ H1 هستند، وبمستر سایت معمولا از این صفحاتی که h1 ندارند استفاده بهینه برای بهتر دیده شدن خود دارد.

دیگر ابزارهای آنالیز سئو سایت

seo quack

ابزار دیگری که میتوان به عنوان آنالیز کلی سایت در نظر گرفت seo quack است است که اظلاعات زیادی در باره سایت خودمان یا سایت رقیب میتوانیم کسب کنیم، اطلاعاتی درباره چگالی کلمات صفحه، درباره لینک های داخلی خارجی و … به ما میدهد.

Ahrefs

ابزار دیگر برای آنالیز سئو سایت وجود دارد Ahrefs است که تمرکز این ابزار روی لینک های داخلی و خارجی است، که ما چقدر لینک بیلدینگ داشته ایم برای سایت، میتوانیم لینک های خراب را شناسایی و disavow کرد.

SEO SiteCheckup

ابزار SEO SiteCheckup نیز ابزاری است که برای آنالیز سئو سایت بسیار خوب است و همانظور که از اسم این ابزار مشخص است برای چک کردن سایت به کار میرود اطلاعاتی درباره تایتل و… نشان میدهد

Web Page Analyzer

ابزار رایگان سایتWeb Page Analyzer برای آنالیز سئو سایت این ابزار برای تجزیه تجلیل صفحات سایت شما از لحاظ کیفیت محتوا و در دسترس بودن و نحوه بازدید موتور جستجو از سایت را ارزیابی میکند، اگر سایت شما بهینه باشد و ایراد فنی از لحاظ سرعت و محتوا و… نداشته باشد یک علامت سبز رنگ مشاهده میکنید، در صورتی که سایتتان دارای حطا باشد یک علامت قرمز برای هر بخش بصورت جداگانه در گزارش نشان داده میشود که میتوانید به راحتی تشحیص دهید که ایراد سایت شما چیست و سعی در رفع مشکل کنید، اگر در کنار برخی موارد علامت سوال مشاهده کردید بیانگر این است که تعامل با کاربر کم است و باید بیشتر شود.

سوالات آنالیز سایت

۱چگونه کلمات کلیدی محبوب خود را پیدا کنم؟
برای دیدن نوع کلمات کلیدی کاربران برای یافتن وب سایت شما ، به کنسول جستجوی Google> ترافیک جستجو> جستجوی تجزیه و تحلیل مراجعه کنید. هنگامی که اینجا هستید ، ۲از کجا برای جستجوگرها از کلمات کلیدی استفاده کنیم؟
عنوان صفحه یک بخش فنی مهم است و یک نقطه شروع عالی است، سپس متا دیسکریپشن (توضیحات متا)اولویت بعدی می تواند زیرعنوان ها، محتوا، Alt تصاویر، متن لینک، شبکه های اجتماغی و… باشد ۳از کجا می توانم به طور رایگان کلمات کلیدی برای SEO را پیدا کنم؟
بهترین ابزار رایگان Google AdWords و گوگل ادروردز kwfinder و و همچینین از Uber suggest و Wordtracker نیز میتوان کمک گرفت ، ابزار kwfinder هم وجود دارد که باید حساب کاربری خریداری شود. ۴چه کارهایی قبل از نقشه برداری کلمه کلیدی باید انجام بدهم؟حتی اگر از گذشته کلمات خود را دارید باید آنها را با میزان جستجو کاربران مطابقت دهید و رتبه بندی تاثیر زیادی در گروه بندی دارد.

این نوشته آنالیز سئو سایت برای اولین بار ظاهر می شود در سئو ، سئو سایت.

سئو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.