خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

الگوریتم موش کور

الگوریتم موش کور

وب مستران بعد از طراحی سایت شروع به انجام مراحل سئو می کنند تا به وسیله انجام این اصول بتوانند رتبه بندی سایت خود را بهینه سازی کنند. سئو انواع مختلفی دارد از جمله سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه، سئو تکنیکال و سئو محلی، که درباره هر کدام از انواع سئو در مقاله های قبلی خود به طور کامل توضیح داده ایم

قبل از اینکه درباره معرفی الگوریتم موش کور توضیح بدهیم بهتر است کمی در باره سئو محلی بگوییم

سئو محلی چیست ؟

سئو محلی چیست

انجام سئو محلی یک شرایط برد-برد بین کاربران و وبمستران به وجود می آورد به این شکل که کاربران علاقه دارند موضوعات و کسب و کارهای مورد نیاز خود را در موقعیت های مکانی نزدیک خودشان را پیدا کنند و نیازهای خود را در حداقل زمان در نزدیک ترین محل برآورده کنند

از طرف دیگر نیز سئو محلی به مدیران سایت ها این امکان را می دهد که کسب و کارشان را به کاربران و مشتریان نزدیک به خود معرفی کنند، در واقع به آسانی مشتریان را پیدا کنند و درآمد خود را افزایش بدهند.

گوگل برای بررسی سئو محلی الگوریتم موش کور را در سال ۲۰۱۶ معرفی و ارائه کرد

شما به عنوان کسی که صاحب یک کسب و کار می باشید گاهی مشاهده می کنید که در نتایج جستجو دیده نمی شوید ممکن است تصور کنید سایت شما توسط گوگل حذف شده است یا اینکه اینکه شما به دلیل رعایت نکردن قوانین جریمه شده اید

جواب تمام این سوال ها نزد الگوریتم موش کور می باشد، این الگوریتم موش کور است که تصمیم می گیرد بعضی از نتایج را فیلتر کند.

درواقع الگوریتم موش کور یک آپدیت برای رتبه بندی جستجوی لوکال گوگل است

الگوریتم موش کور یا possum تصمیم می گیرد که گاهی سایت و محتوای یک کسب و کار محلی را در گوگل نمایش بدهد و گاهی نیز از نشان دادن آن خودداری کرده و آن را فیلتر کند.

الگوریتم موش کور بر روی کدام بیزینس های محلی تاثیر می گذارد؟

الگوریتم موش کور

الگوریتم موش کور بر روی کدام بیزینس های محلی تاثیر می گذارد

بیزینس یا کسب و کاری که از محدوده شهر دور است : در زمان گذشته کسب و کارهایی که در خارج از محدوده شهر بودند یا اینکه در منطقه ای وجود نداشتند، خیلی بعید و سخت بود که با جستجو کردن کلمه کلیدی در نتایج نشان داده شوند

مثلا شما یک فروشگاه لوازم آرایشی دارید که مکان آن در داخل خیابان ونک تهران نیست حالا اگر کاربران در اینترنت سرچ کنند فروشگاه لوازم آرایشی در خیابان ونک، قطعا شما در لیست نتایج جستجو نمایش داده نمی شوید.

اما امروزه الگوریتم موش کور possum این قابلیت را برای جستجوهای محلی فراهم کرده است که اگر خارج از محدوده مورد نظر کاربران هستند در نتایج جستجو نشان داده بشوند، پس اگر شما جز کسب و کارهای خارج از محدوده شهر هستید دیگر نگران دیده نشدن خود در نتایج جستجوی گوگل نباشید.

مشاغل محلی متفاوت که دارای آدرس مشابه و یکسان می باشند: الگوریتم موش کور به راحتی می تواند دو کسب و کار متفاوت، که حوزه فعالیت آن ها هیچ ربطی به همدیگر ندارد اما در یک محل یا در یک ساختمان در کنار هم هستند را در نتایج جستجو نشان بدهد.

مثلا یک ورزشگاه بزرگ را درنظر بگیرید که دارای سالن های ورزشی متعددی است که ورزشکاران زیادی در آن، در رشته های مختلف تمرین می کنند که هر کدام تخصص خاص خود را دارند اما همه آن ها در یک مکان قرار دارند، الگوریتم موش کور همه آن ها را در نتایج جستجو به راحتی به نمایش در می آورد.

بیزینس هایی که در یک هلدینک عضو هستند: روال کار به این شکل است که بیزنس های محلی یا کسب و کارهایی که زیر مجموعه یک هلدینک می باشند همه آن ها با هم در نتایج جستجوی گوگل دیده می شوند

البته این برای همه مشاغل صدق نمی کند مثلا اگر فردی دو تا رستوران در یک شهر دارد ولی چون مالک هر دو یک نفر است الگوریتم موش کور در زمان جستجو یکی از آن ها را فیلتر می کند و نشان نمی دهد هر چند که هر دو تا مکان آدرس و نام و شماره تلفن متفاوتی دارد اما به دلیل اینکه به اسم یک شخص است از نمایش هر دوی آن ها امتنا می کند.

قوانین الگوریتم موش کور که باید رعایت کرد کدامند؟

قوانین موش کور

قوانین موش کور که باید رعایت کرد کدامند

اگرشما دارای بیزینس یا یک کسب و کار محلی هستید به عنوان اولین قدم، باید همیشه در حال بررسی و تست کردن اطلاعات مربوط به شغل محلی خود باشید حواستان باشد که کسب و کار شما حاوی اطلاعات تکراری و بی ارزش نباشد و همواره محتوای درست و مناسب را ارائه بدهد.

دومین مرحله این است که مطمعن شوید که موقعیت جغرافیایی شما در نقشه گوگل به درستی ثبت شده باشد و چک کنید که شماره تماس شما درست باشد می توانید از طریق Google Ny Business شغل محلی خود را ثبت کنید و کسب و کار محلی خود را به گوگل معرفی کنید.

رعایت کردن این موارد به شما کمک می کند که در حداقل زمان، مکان و آدرس کسب و کارتان در اختیار کاربران قرار بگیرد و آن ها شما را بایک سرچ ساده پیدا کنند از طرفی موفقیت در این راه باعث می شود شما از رقیبان خود در مرحله انجام سئو محلی پیشی بگیرید

مرحله سوم این است که شما بعد از ثبت آدرس کسب و کار خود اقدام به انجام نظر خواهی از کاربران کنید پس در سایت بخشی را برای کامنت گذاشتن کاربران ایجاد کنید اگر شما حجم زیادی از نظرات با کلمه های کلیدی مرتبط با دامنه کسب و کارتان دریافت کنید مثلا لوازم آرایشی در خیابان ونک، لوازم آرایشی مورد علاقه من و …. موفیقت شما در گرفتن رتبه با همان کلمات کلیدی چندین برابر است

در نتیجه بهتر است تلاش کنید و از کاربران خود بخواهید نظرات مثبت خود را برایتان کامنت کنند زیرا راز موفقیت کسب و کارهای محلی این است که راهبردهای بازاریابی محلی مانند نظر کاربران، بازاریابی شبکه اجتماعی و بازاریابی محتوا را به طور مداوم بروزرسانی کنند. پس اطلاعات کامل و جامع در اختیار موتورهای جستجو قرار بدهید.

نتیجه گیری

هدف از نوشتن مقاله درباره الگوریتم موش کور این است که به شما یاد بدهیم که اگر صاحب یک کسب و کار محلی هستید برای بهینه سازی وب سایت خود حتما سئوی محلی را انجام بدهید و در نقشه گوگل مکان، آدرس، شماره تلفن و سایر اطلاعات خود را دقیق و کامل درج کنید تا کاربران و موتورهای جستجو شما را به سرعت پیدا کنند در این حالت هم با جذب کاربران محلی درآمد خود را افزایش می دهید و هم اینکه موفق به ارتقا رتبه بندی سایت خود می شوید.

این نوشته الگوریتم موش کور برای اولین بار ظاهر می شود در سئو ، سئو سایت.

سئو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.