خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

اینفوگرافی در سئو چیست؟

اینفوگرافی درسئو چیست؟

اینفوگرافی در سئو یک تکنیک جدید و موفق است و هدف آن بهینه سازی موتور جستجو به روش استفاده از رسانه های اجتماعی،درواقع اینفوگرافیک ها نمایش گرافیکی هستند که هنگام به نمایش درآوردن اطلاعات مهم، مفید ومختصر به ما کمک میکنند و با داده ها ادغام می شوند. تاثیر محتوا در سئو بسیار زیاد است و محتوای گرافیکی نیز کمک به بهبود محتوا میکند و در نتیجه به بهینه سازی موتورهای جستجو می انجامد.

اینفوگرافی ها به طور گسترده ایی در اینترنت به منظور به اشتراک گذاری اطلاعات و برای اهداف ایجاد پیوند استفاده می شوند. با کمک گرافیک و داده های آموزنده می توانید اینفوگرافی جذاب ایجاد کنید که ترکیبی از گرافیک خلاق و اطلاعات جالب است.

علت محبوبیت اینفوگرافی ها این است که از مقالات و وبلاگ های طولانی جالب تر هستند و جنبه طبیعی مغز انسان است که سرعت پردازش عناصر بصری مانند عکس ، فیلم و گرافیک و غیره ۶۰،۰۰۰ برابر بیشتر از سرعت پردازش کلمات است.

در نتیجه درصد زیادی از مخاطبان نسبت به متن معمولی که برای انتقال اطلاعات به کاربران استفاده می شود ، واکنش بهتری به این گرافیک های یکپارچه نشان می دهند. این اینفوگرافی ها به وسیله رسانه های مختلف اجتماعی اشتراک گذاری می شوند و سرعت اشتراک گذاری این گرافیک ها بیش از سایر اطلاعاتی که در اینترنت به اشتراک گذاشته می شود می باشد.

تاثیر انفوگرافیک یا تولید محتوای گرافیکی در سئو

اینفوگرافی در سئو

اینفوگرافیک به دلایل زیر یک ابزار بسیار قوی برای استفاده از بازاریابی محتوا در سئو است.

۹۰٪ از کاربران محتوای تولید شده را برای استفاده این اینفوگرافی در سئو را مفید می دانند

۷۸٪ از CMO بر این باورند که محتوای اینفوگرافی آینده بازاریابی دیجیتال / محتوا است

هزینه بازاریابی محتوا ۶۲ درصد کمتر از بازاریابی سنتی است.

از هر ده مشتری ، هفت نفر گزارش داده اند که اینفوگرافی محتوا به آنها کمک می کند تا با برند ارتباط برقرار کنند.میتوان فهمید که اینفوگرافی دز سئو چقدر موثر است

برای درک بهتر این موضوع می توان به استارباکس اشاره کرد

اینستاگرام حدودا ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. این آمار نشان می دهد که فقط یک سایت به اشتراک گذاری عکس نیست. بلکه یکی از بهترین واسطه ها برای معرفی کردن شغل خود به طرفداران است.

استارباکس به صورت مداوم تصاویر طرفداران خود را نمایش می دهد و آن ها را به عنوان بخشی از داستان برند خود تبدیل می کند.

۶ رویکرد مناسب برای انجام اینفوگرافیک

۱ . شناسه موضوع

اولین گام برای تولید محتوا گرافیکی بررسی و شناسایی موضوع و نیازمندی های مخاطب مورد نظر شما است.برای رسیدن به این هدف می توانید از مواردزیر ایده و الگو بگیرید

  • داده هایی در مورد کلمات کلیدی
  • پست های وبلاگ کسب و کار
  • سوالات متداول پشتیبانی / خدمات مشتری
  • داده های داخلی

۲ . انوع اینفوگرافی در سئو را مشخص کنید

سه نوع اینفوگرافی وجود دارد. شما می توانید آن را بر اساس نیاز کسب و کار خود انتخاب کنید.

۱ . اینفوگرافیک استاتیک

یک فرمت جستجوی طولانی است که برای مشاهده در کامپیوتر و دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است بیشتر بر تصویر سازی تأکید دارد تا متن .بیشتر برای به کاربردن موارد زیر مناسب است

  • ارائه یک پیام آموزنده و بدون ابهام
  • به اشتراک گذاشتن مطالب در رسانه های اجتماعی و وب سایت ها
  • توضیحات بصری خدمات و محصولات

۲ . حرکت اینفوگرافیک

این انیمیشن برای ارائه نوع داده / اطلاعات و گفتن داستان استفاده می شود وبرای به کار بردن موارد زیر مناسب است

  • توضیح سیستم ها و فرآیندهای تفصیلی
  • داشتن کنترل کامل بر تجربه کاربر

۳ . اینفوگرافیک تعاملی

برای تولید محتوا گرافیکی و ایجاد کردن حجم زیادی از داده ها و اطلاعات استفاده می شود وبرای به کار بردن موارد زیر مناسب است

  • تجسم حجم عظیم از اطلاعات
  • تمرکز بر روی اطلاعات خاص با آهنگ از تصویر بزرگ
  • درگیر کردن مخاطب از طریق تعامل

۳ .منبع امتیاز داده ها

تهیه منبع برای اینفوگرافی، برای دستیابی به این هدف

  • اطلاعات و مطالب را از منابع معتبر دریافت کنید
  • بر استفاده از نقاط اطلاعات و داده هایی که به راحتی قابل مشاهده هستند ، تمرکز کنید.مانند داده های عددی یا درصد
  • شما باید برای حفظ تمرکز روی اینفوگرافیک ، سازگار باشید

انتقال کامل پیام با اینفوگرافیک

اینفوگرافی بجای متن های طولانی

۴ .یک طراحی موثر برای کمک اینفوگرافی در سئو

در تولید محتوا گرافیکی و اینفوگرافی ها، طراحی باید به شیوه ایی باشد که مخاطبان را جذب کند و آنها را متقاعد کند که با سایت ارتباط برقرار کنند. برای دستیابی به این هدف به نکات زیر توجه کنبد

  • فونت

برای ارسال پیام به طور مؤثر ، باید از متن خوانا استفاده کنید.

  • فاصله

برای جلوگیری از همپوشانی و درهم ریختگی، از فضاهای منفی استفاده کنید. این فضاها باعث ایجاد اختلاف بین اطلاعات می شوند.

  • چیدمان

برای ایجاد جریانی که به آسانی انجام شود ، می توانید از سبک مداوم در اینفوگرافیک استفاده کنید.

  • حداقل متن

از متنی استفاده کنید که نکات کلیدی را برجسته می کند. برای ایجاد نکات اصلی ، از نمودارها ، تصویرها و نمودارها استفاده کنید.

  • شمایل

نمادها را ساده نگه دارید

  • رنگ ها

سعی کنید از ۵ رنگ در سایت بیشتر استفاده نکنید.

  • طراحی ساده

سعی کنید در تولید محتوا گرافیکی از طرح های پیچیده خودداری کنید. این طرح ها توجه کاربران را روی نکات کم می کند

طراحی و تولید محتوای گرافیکی و ینفوگرافی

بهینه سازی اینفوگرافیک برای سئو

۵ . راهبرد تبلیغاتی را تنظیم کنید

شما باید راهبرد تبلیغاتی را برای هر دو برنامه بازاریابی ارگانیک و پولی تنظیم کنید. مشاغل دارای برنامه بازاریابی با محتوای واضح ، مخاطبان خود را سریع پیدا می کنند. برای یک برنامه مناسب می توانید چند نکته را در نظر بگیرید

  • برای هدف قرار دادن وب سایت های مربوطه ، یک کارتبلیغاتی انجام دهید
  • می توانید در وبلاگ های مربوطه پست موقت داشته باشید
  • در وبلاگ خود از پست استفاده کنید و سپس در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

۶ . انتخاب شریک تبلیغاتی برای اینفوگرافی در سئو

در نظر گرفتن مخاطب و افرادی که می خواهید اینفوگرافیک یا محتوا را با آنها به اشتراک بگذارید ، ضروری است. آن ها می توانند … باشند

  • وبلاگها و وب سایتهای مرتبط به هم دیگر باشند
  • مشتریان
  • روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان برتر در حوزه کسب و کار شما

مزایای اینفوگرافی در سئو

  • تولید محتوا گرافیکی، در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر این اینفوگرافیک ها متداول تر از سایر اطلاعات موجود در قالب متن هستند.
  • اینفوگرافیک ها می توانند اطلاعات پیچیده را به روشی قابل فهم منتقل کنند.
  • بسیاری از افراد ترجیح می دهند دیدگاه خود را از طریق ارائه های ساده منتقل کنند و ثابت می شود که این روش راهی مؤثر است زیرا خلاق بودن و اطلاع رسانی بودن جنبه های اصلی موفقیت این اینفوگرافیک هاست.
  • در دنیای بازاریابی آنلاین ، اینفوگرافیک به عنوان عملکرد مؤثر سئو لینک های ورودی بیشتری کسب می کند
  • درج آرم برند شما با اینفوگرافیک می تواند یک روش بسیار کاربردی و مهم برای تبلیغ باشد.
  • بررسی داده ها و جذب مخاطبان از طریق اینفوگرافیک باعث می شود تا طی چند ثانیه از تعامل با نمایش تصویری خود ، اطلاعات حیاتی را با مخاطب برقرار کنید.

مزایای اینفوگرافی در سئو

مزیت های اینفوگرافی در سئو

مواردی که باید هنگام استفاده از اینفوگرافی در سئو به کار نبریم چیست؟

  • اینفوگرافیک ها را نباید فقط برای پیوند به کار گرفت زیرا معمولاً چنین اینفوگرافیک ها مولد و به روشی مناسب اجرا نمی شوند.
  • اینفوگرافیک نباید بدون استفاده صحیح از مهارت ها ، ایده های خلاقانه و اطلاعات خوب تحقیق شده توسعه یابد.گرچه چنین ارائه هایی هزینه زیادی در بر دارد اما می تواند نتایج بهتری کسب کند ولی اینفوگرافیک با هزینه ایی کم تر می تواند شما را به هدف نزدیک کند
  • از انتظارات غیر واقعی باید اجتناب شود ، زیرا این اینفوگرافیک ها باید در بازار با رقابت سختی روبرو شوند و بنابراین ، شما باید بیشتر بر کیفیت محتوا تأکید کنید

دلایل مهم بودن اینفوگرافی در سئو سایت

  • تولید محتوا گرافیکی، یک قالب محتوای همیشه سبز هستند
  • ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهند
  • شما را به مصرف کنندگان نزدیک تر می کنند
  • به راحتی قابل ردیابی هستند
  • مخاطبان و طرفداران شما را افزایش می دهند
  • یک روش مؤثر در ایجاد لینک هستند
  • رتبه های بالاتر را تسهیل می کنند

این نوشته اینفوگرافی در سئو چیست؟ برای اولین بار ظاهر می شود در سئو ، سئو سایت.

سئو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.