خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

لیست الگوریتم های گوگل

فرض کنید شما میخواستید در اینترنت به دنبال محتوایی بگردید و هیچ الگوریتیمی توسط موتور جستجو گوگل ارائه نمیشد، به فرض مثال شما به دنبال مقاله ای درباره انرژی خورشیدی هستید و یک محصول لامپ خورشیدی به شما پیشنهاد داده میشد برای خرید، چقدر تفاوت بین محصول و مقاله وجود دارد و ممکن بود بدون الگوریتم های گوگل شما هیچگاه در جستجوها به مقصود خود نرسید، مثلا الان شما اگر به دنبال کلمه ” بررسی رتبه سایت در گوگل” هستید مقاله مشابهی با عنوان “بدست آوردن رتبه سایت در گوگل” نیز وجود دارد پس بعد از بررسی طبق الگوریتم های گوگل و پیاده سازی شده خودش، به این نتیجه میرسد این دو محتوا مشابه هم هستند و به کمک کاربر می آید، پس یکی را جایگزین دیگری به نمایش در می آورد.

در اینجا به بررسی لیست الگوریتم های گوگل که به مرور زمان و طی سال ها توسط تیم گوگل چکُش کاری شده است، تا کاربر هنگام جستجو راحت باشد، را برای شما تشریح میکنیم

این الگوریتم های گوگل شامل :

  • الگوریتم های پاندا
  • الگوریتم پنگوئن
  • الگوریتم مرغ مگس خوار
  • الگوریتم کبوتر
  • الگوریتم موبایل
  • الگوریتم دزد دریایی
  • الگوریتم Page Layout
  • الگوریتم EAT
  • الگوریتم bert
  • الگوریتم Paraphrasing
  • الگوریتم هاک
  • الگوریتم گورخر
  • الگوریتم RankBrain
  • الگوریتم هیلتاپ
  • الگوریتم Page Authority
  • الگوریتم کافئین
  • الگوریتم موبایل فرندلی
  • الگوریتم eat
  • الگوریتم YMYl
  • الگوریتم گوگل دنس
  • الگوریتم mobilegeddon
  • الگوریتم payday loan
  • الگوریتم اپاسوم
  • الگوریتم موش کور
  • الگوریتم فلوریدا
  • الگوریتم فرد
  • الگوریتم freshness
  • الگوریتم Medic update

لیست الگوریتم های گوگل

الگوریتم پاندا

در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۱ اولین نسخه الگوریتم پاندا منشر شد

این الگوریتم به سایت هایی که محتوای کوتاه، بی کیفیت و بی ارزش و اسپم تولید می کنند امتیاز منفی می دهد

الگوریتم پاندا معیاری برای طبقه بندی کردن میزان کیفیت محتوای تولید شده براساس رضایت کاربران است

چه مواردی برای الگوریتم پاندا مهم است و آنها را بررسی می کند؟

آیا این سایت دارای اعتبار و کیفیت است؟

آیا دراین سایت از محتوای کپی شده با کلمات کلیدی متفاوت استفاده شده است؟

آیا این سایت دائما در حال تولید محتوای اضافی که ارزش چندانی ندارد می باشد؟

آیا هدف سایت رفع نیازهای اساسی کاربران و جلب رضایت آن ها است یا می خواهد در موتورهای جستجو رتبه خود را ارتقا بدهد؟

آیا به داده ها یی که در صفحات مختلف نمایش داده می شود می توان اعتماد کرد؟

آیا این سایت توضیحات قابل درک و مفهومی را درباره موضوع کسب و کار خود ارائه داده است ؟

آیا این سایت تبلیغات اضافی را به نمایش میگذارد و باعث عدم تمرکز کاربران می شود؟

آیا اطلاعات و محتوایی که در این سایت منتشر می شود دارای ارزش و اعتبار کافی است که بخواهید آن را به اشتراک بگذارید؟

آیا کاربران با دیدن صفحات لذت می برند یا اینکه سایت را ترک می کنند ؟

الگوریتم پاندا در جستجوی صفحاتی است که منحصر به فرد باشند مطالب یکتا و قابل فهم برای کاربران تولید کنند تا رتبه سایت را ارتقا بدهند

بررسی تمام الگوریتم های گوگل

بررسی تمام الگوریتم های گوگل

الگوریتم پنگوئن

درسال ۲۰۱۲ الگوریتم پنگوئن که جز هسته اصلی الگوریتم های گوگل است باهدف جریمه کردن سایت هایی که قصد دارند با لینک سازی غیرطبیعی یا اسپم رتبه خود را ارتقا بدهند ساخته شد.

الگوریتم پنگوئن با سایت هایی که تلاش می کنند به وسیله سئو کلاه سیاه محتوای نامفهوم و بی ارزش خود را به رتبه های بالا برسانند یا این که بخواهند با تکرار بیش از حد کلمات کلیدی در نتایج بالای موتورهای جستجو دیده بشوند مقابله می کند و آن هارا مجازات می کند. و از طرف دیگر به سایت هایی که محتوای با ارزش و مفید تولید می کنند امتیاز مثبت می دهد تا ارتقا یابند.

الگوگل

الگوریتم کبوتر و پاندا و پنگوئن از جنگل گوگل

سئوالات الگوریتم گوگل

۱علت ایجاد الگوریتم پاندا چیست؟در سال ۲۰۱۰ به دنبال افزایش تولید محتوای بی کیفیت و نارضایتی کاربران از نتیجه های جستجو، گوگل دچار بحران شد و بر روی اعتبار و سهام این شرکت تاثیر منفی گذاشت . در نهایت گوگل برای مقابله با این تهدیدات الگوریتم پاندا را ساخت و نتایج جستجو را تغییر داد و رتبه سایت هایی که محتوای باکیفیت تولید میکنند را ارتقا بخشید ۲الگوریتم پنگوئن به چه مواردی واکنش منفی نشان می دهد و شمارا جریمه می کند؟ردو بدل کردن بیش از اندازه لینک ها بایکدیگر
از لینک های بی کیفیت و کم اعتبار لینک دریافت کنید
از مزرعه لینک ، بک لینک دریافت کنید
نوشتن بیش از حد کلمات کلیدی ۳چگونه متوجه بشویم که الگوریتم پنگوئن سایت را جریمه کرده است ؟هشدار جریمه شدن را نمایش می دهد
ناگهان شما ازرتبه ۲ در نتایج گوگل به رتبه ۱۸۰ سقوط می کنید
بازدید از وب سایت شما به شدت افت می کند

برداشت ها و افکار اشتباه در باره الگوریتم پنگوئن

یکی از افکار اشتباه این است که تصور می کنند الگوریتم پنگوئن یک جریمه است. خیر این چنین نیست بلکه بخشی از هسته اصلی الگوریتم است

آیا گوگل به ما اطلاع می دهد که توسط الگوریتم جریمه شده ایم ؟ خیر

گوگل هیچ هشداری در مورد دلیل پایین آمدن رتبه‌ها یا از دست رفتن جایگاه شما به دلیل اعمال الگوریتم پنگوئن نمی‌دهد

یک برداشت اشتباه دیگر این است که آیا رفع کردن جریمه پنگوئن غیر ممکن است؟ خیر ، رفع جریمه الکوریتم پنگوئن زمان بر و پر هزینه است اما امکان پذیر است

الگوریتم مرغ مگس خوار

این الگوریتمدر ۲۰ آگوست سال ۲۰۱۳ برای بهبود موتور جستجو ساخته شد

بر روی مفهوم جملاتی که کاربران جستجو می کنند تمرکز می کند با خواندن کلمات کلیدی شما به سرعت تمام کلمات مترادف و مرتبط با آن را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا می کند و شروع به تجزیه وتحلیل این جملات می کند تا گوگل بتواند نتایج بهتری را به کاربران ارائه بدهد

مثلا فرض کنید هنگام جستجو اشتباه کنید وبه جای نوشتن (رستوران سنتی مه لقا) بنویسید ( رستوران مه لقا ) الگوریتم مرغ مگس خوار در این صورت هم متوجه می شود که منطور شما همان رستوران سنتی است و نتیجه را به شما نمایش می دهد

پس شما به جای اینکه روی کلمات کلیدی تمرکز کنید بهتر است همه تمرکز خود را روی مفهوم کلیدی بگدارید

همه الگوریتم های گوگل

الگوریتم دزد دریایی

الگوریتم دزد دریایی در سال ۲۰۱۲ ساخته شد و در سال ۲۰۱۴ آپدیت شد این الگوریتم در مورد قوانین مربوط به کپی رایت می باشد

اگرشما متوجه بشوید که سایت دیگری، محتوای متنی، تصاویر و محصولاتی که قابلیت دانلود را دارند از سایت شما به سرقت برده است و در گوگل رتبه بالایی را کسب کرده می توانید به گوگل شکایت کنید

می توان به وسیله الگوریتم دزد دریایی آن دسته از سایت هایی که دانلود رایگان نرم افزار ها را ایجاد می کنند شناسایی کرد این سایت ها امتیاز منفی دریافت می کنند و رتبه و جایگاه خود را ازدست می دهند و با ریزش کاربران مواجه می شوند

اما باید بگوئیم این الگوریتم در ایران خیلی کاربرد ندارد زیرا در کشور ما قانون کپی رایت به درستی اجرا نمی شود

الگوریتم موبایل فرندلی

این الگوریتم در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۱۵ ساخته و منتشر شد

امروزه تعداد افرادی که از اینترنت موبایل استفاده می کنند بسیار زیاد است گوگل به سایت هایی که از تکنو لوژی واکنش گرا در سایت خود بهره می برند موبایل فرندلی می گوید یعنی زمانی که کاربر با تلفن همراه خود وارد سایت می شود ابعاد سایت متناسب باصفحه نمایش کاربر تغییر کند

سایت های که این قابلیت را نداشته باشند هم کاربران خود را از دست می دهند و هم اینکه رتبه و جایگاه خود را در گوگل از دست می دهند.

الگوریتم کبوتر گوگل

الگوریتم یا جنگل گوگل

الگوریتم کبوتر

الگوریتم کبوتر در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۱۴ ساخته شد

این الگوریتم برای بهینه کردن نتایج جستجوی محلی است براساس موقعیت جغرافیایی کسب و کارها

مثلا اگر شما در منطقه نیاوران تهران هستید و در موبایل خود عبارت (بیمارستان های اطراف من ) را جستجو کنید لیست تمام بیمارستان های منطقه نیاوران برای شما به همراه آدرس و شماره تلفن آنها نمایش داده می شود.

الگوریتم کبوتر همان جستجوی سئو محلی است که روی تمام جزئیات تمرکز می کند و بهترین نتیجه را در کم ترین زمان در اختیار شما قرار می دهد

مزایای استفاده از الگوریتم کبوتر چیست ؟

۱ . رونق بخشیدن به کسب و کارهای محلی آنلاین

۲ . سفارشی سازی کردن نتایج جستجو

  1. تغییر ظاهر دادن نتایج PACK ( قبل از الگوریتم کبوتر در زمان جستجو کردن گوگل نتیجه را دریک پک ۷ تایی نشان می داد ولی به کمک الگوریتم کبوتر نتیجه را در یک پک ۳ تایی نشان می دهدکه با توجه به موقعیت مکانی کاربر بهینه شده اند )

لیست الگوریتم های گوگل از جمله پاندا و پنگوئن

لیست الگوریتم های گوگل از جمله پاندا و پنگوئن و کبوتر

معیارهای که الگوریتم کبوتر برسی می کند کدامند ؟

شما حتما باید سایت و کسب و کار آنلاین خود را در گوگل مپ ثبت کرده باشید

فراموش نکنید که نام و آدرس و شماره تماس خود را در تمام صفحات سایت باید قید کنید

به انتقادات و نطرات کاربران حتما توجه کنید و پاسخگو باشید

الگوریتم Page Layout

این الگوریتم در تاریخ ۱۹ ژانویه سال ۲۰۱۲ ساخته شد، هدف این الگوریتم پیدا کردن وب سایت هایی است که از بنرها، و تبلیغات ( تبلیغات پاپ آپ ، تبلیغات مابین پست ها ،) بیش از اندازه طبیعی خود در بالای صفحه استفاده می کنند.این عمل برای کاربران بسیار آزار دهنده است و موجب نارضایتی آنها می شود

این تبلیغات سرعت بار گذاری صفحات را کاهش می دهد و نرخ بازدید از سایت را پایین می آورد و باعث از دست رفتن محبوبیت سایت شما می شود و رتبه شما در موتورهای جستجو پایین می آید، هدف اصلی الگوریتم Page Layout این است که از تبلیغات غیر طبیعی در وب سایت ها جلو گیری کند و تلاش کند توجه وب مستران را بیشتر به سمت تولید محتوا با ارزش معطوف کند تا با اهداف گوگل که جذب رضایت کاربران است همسو شود ( زضایت کاربران فاکتور اصلی است )

این نوشته لیست الگوریتم های گوگل برای اولین بار ظاهر می شود در سئو ، سئو سایت.

سئو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.