خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / سئو / مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام

قطعا اینستاگرام بهترین جا برای معرفی خدمات و محصولات شماست. (با اختلاف زیاد)
اما اینکه شما در اینستاگرام فقط یه پیج داشته باشین مهم نیست! مهم اینه که اون پیج داخلش چه کارهایی انجام میشه، کارهایی که داخل پیج اینستا انجام میشه نیاز به یک مدیر و یک نیروی تولید محتوا داره در ادامه هر دو رو بررسی میکنیم و اطلاعات کاملی در مورد مدیریت پیج اینستاگرام بهتون ارائه میکنیم.

وظایف مدیر اینستاگرام چیست؟

مدیر پیج اینستاگرام

مشخصه که به فردی که کارهای پیج اینستا رو مدیریت میکنه میگن ، مدیر پیج اینستاگرام ، اما این فرد واقعا چه کارهایی رو بر عهده داره؛ بعد از مقایسه مدیر پیج اینستاگرام و مدیریت پیج توسط شرکت ها این شما هستین که انتخاب میکنید از کدام روش استفاده کنید.

هزینه مدیریت پیج اینستاگرام

قطعا هرکاری هزینه ی خودش رو داره، اما اینجا از اون جاهاییه که هرچی بیشتر هزینه کنید، واقعا بیشتر گیرتون میاد، پس خساست به خرج ندید، اما ولخرجی هم نکنید و بر اساس تارگت ها پیش برید.

عواملی که در هزینه مدیریت پیج اینستاگرام تاثیر گذار است:

  • حضور یا عدم حضور مدیر قطعا در هزینه تاثیر گذار است، خود بیمه فقط ۱ میلیون تومان به هزینه ها اضافه میکند
  • توانایی، تخصص و سابقه مدیر هزینه را بالا یا پایین میبرد
  • بزرگ بودن و کوچک بودن پیج، هزینه ها را تغییر میدهد(به دلیل حساسیت مسئولیت منطقی است)
  • کارهایی که خود مدیر انجام میدهد، اگر قرار باشد مدیر پیج بجای صاحب کسب و کار کامنت ها و دایرکت ها را جواب بدهد هزینه ها تغییر خواهد کرد

در انتها پیشنهاد میکنیم با توجه به اینکه خود شما، خواسته هایتان را بهتر از هر کسی میدانید، بهترین راه این است که خودتان پیجتان را مدیریت کنید اما برای تولید محتوای پیجتان از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید یا یک تیم حرفه ای خودتان بسازید.

وظایف مدیر پیج اینستاگرام

از طرفی مدیریت پیج اینستاگرام نیاز به تخصص و تجربه کافی داره و طبیعتا یک شخص با عنوان ادمین اینستاگرام به تنهایی نمیتواند همه ی مهارت های لازم برای مدیریت اینستاگرام را داشته باشد و برای انجام این کار به صورت حرفه ای طبیعتا نیاز به یک تیم حرفه ای و متعهد برای تولید محتوای اینستاگرام احساس می شود!

مدیریت پیج اینستاگرام

بهترین روش مدیریت پیج اینستاگرام

تدوین استراتژی

دریافت بازخورد مثبت و عالی از اینستاگرام نیازمند تدوین استراتژی محتوای مناسب و تولید محتوای جذاب می باشد. در عین حال جذب مخاطب (فالوور) هدفمند برای کسب و کار شما نیازمند گستره ای از تخصص های لازم می باشد. همچنین تحلیل آماری اینستاگرام هم امری بسیار حیاتی می باشد.
ما در ایران مایند با داشتن یک تیم مجرب و متخصص، تمامی نیاز ها برای مدیریت پیج اینستاگرام شما را به صورت حرفه ای برطرف میکنیم.

تدوین استراتژی

تدوین استراتژی اینستاگرام برای مدیریت صحیح پیج

وظایف مدیر پیج اینستاگرام :

  1. bio مناسب برای پیج انتخاب کند.
  2. عکس پروفایل مناسبی برای پیج انتخاب کند.
  3. محتوای کلی پیج باید تمیز و در یک قالب شیک جایگذاری شود.
  4. هشتگ های مناسب در پست ها استفاده کند.
  5. کپشن واضحی برای هر پست در نظر بگیرد.
  6. کامنت ها را پاسخ دهد.
  7. استوری های جذاب و متنوع بگذارد.
  8. استوری های تعاملی با مخاطبین را مد نظر داشته باشد.
  9. در انتخاب هایلایت استوری کیفیت را فدای کمیت نکند.
  10. برای هر پیج حداکثر ۵ هایلایت استوری انتخاب کند.
  11. کاور مناسبی برای هایلایت استوری ها انتخاب کند.
  12. از پسورد امنی برای پیج استفاده کند تا امنیت پیج حفظ شود.
  13. آپلود محتوای پیچ را در زمان مشخصی بصورت روزانه مد نظر قرار دهد.
  14. ویدیوهایی که در پیج منتشر میکند کاور مناسب و واضحی داشته باشد که از همان متن یا عکس مخاطب ترغیب به دیدن ویدیو شود.
  15. در جوابگویی دایرکت ها دقت لازم را داشته باشد، دایرکت ها باید هرچه سریعتر و با کمال ادب و احترام پاسخ داده شود.
  16. حداقل ماهی یکبار تبلیغات در پیجی مناسب با فضای پیج خود داشته باشد.
  17. با پیج های هم سطح خود تبادل کند.
  18. در نوشتن کپشن هر پست دقت کافی داشته باشد که مجبور به ادیت کپشن نباشد این عمل به ضرر تعامل پیج است.
  19. مسابقه و قرعه کشی برای مخاطبین برگزار کند این عمل به دیده شدن پیج بسیار کمک می کند.

ویژگی های یک مدیر پیج موفق

باید محتوای مربوط به اون پیجی که داره مدیریت میکنه رو بشناسه

بدونه که محتوای جذاب مربوط به اون پیج چی میتونه باشه

با رنگ و گرافیک آشنایی داشته باشه تا بتونه تیمش رو هرچه بیشتر و بهتر راهنمایی کنه

به عکاسی و فیلمبرداری واقف باشه و بدونه که چه عکسی و سناریوی چه فیلمی میتونه برای بهتر دیده شدن مفیده

به قوانین و الگوریتم های اینستاگرام مسلط باشه و اونا رو بشناسه

در انتها مهم ترین مسئله اینه که سلیقه ی صاحب پیج رو به خوبی درک کنه و طبق اون پیش بره

روش های تولید محتوا

تولید محتوا اینستاگرام

روش های تولید محتوا اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

چگونه پیج اینستاگرام بخریم؟

مشاوره تبلیغات اینستاگرام

یک مدیر خوب باید، باید مشاور خوبی هم باشد:

قطعا در اینجا میبایست به صاحبان پیج بهترین مکان هایی که میشود در آنها تبلیغات کرد را نشان دهد.

مشاور تبلیغات اینستاگرام

راهنمایی جهت تبلیغات در اینستاگرام

این نوشته مدیریت پیج اینستاگرام برای اولین بار ظاهر می شود در سئو ، سئو سایت.

سئو ایران

درباره ی sahifa

مطلب پیشنهادی

خرید اکانت keywordseverywhere

خرید اکانت keywordseverywhere اگر قصد دارید اکانت keywordseverywhere بخرید، شما حتما یک سئو کار هستید و نیاز دارید که در سئو از ابزار های حرفه ای که کمک دست شما خواهد بود، بهره ببرید. مزایای خرید اکا..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.