خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / سئو / نمایش افت قیمت ها به وسیله ریچ اسنیپت ها در نتایج گوگل

نمایش افت قیمت ها به وسیله ریچ اسنیپت ها در نتایج گوگل

گوگل به طور خودکار افت قیمت را بر اساس تغییرات داده های ساختاری شما در طول زمان محاسبه می کند.

موتور جستجوی گوگل بی سر و صدا داده های ساختاری داده های ساختاری محصول را برای افزودن بخشی برای افت قیمت به روز کرده است. گوگل اعلام کرده که هم اکنون از ریچ اسنیپت ها در نمایش افت قیمت در بخش هایی از نتایج جستجوی انگلیسی در ایالات متحده، هم در دسکتاپ و هم در جستجوی تلفن همراه پشتیبانی می کند.

چه صفحاتی واجد این شرایط هستند؟

گوگل اعلام کرده: “برای قرار گرفتن اسنیپت های افت قیمت صفحه شما در نتایج، آفر ویژه ای را به داده های ساختاری محصول خود اضافه کنید. قیمت باید یک قیمت خاص باشد ، نه یک محدوده (به عنوان مثال ، نمی تواند ۵۰٫۹۹ تا ۹۹٫۹۹ دلار باشد).

گوگل چگونه افت قیمت را محاسبه می کند؟

گوگل همه این کارها را به صورت خودکار و براساس قیمت گذاری که موتور جستجو از طریق طرح محصول در طول زمان برای آن ارسال می کنید انجام می دهد. طبق اعلام گوگل، “براساس میانگین تاریخی در حال اجرا برای قیمت گذاری محصول شما ، گوگل به طور خودکار افت قیمت را محاسبه می کند.”

این تغییرات از چه لحاظ اهمیت دارد؟

این ویژگی جدید ممکن است به شما کمک کند محصول خود را سریع تر بفروشید. به دلیل تغییر قیمت ممکن است توجه بیشتری از جستجو کنندگان را به خود جلب کند. بنابراین اگر از داده های ساختاری محصول استفاده می کنید ، مطمئن شوید که آفر قیمت را در آن نشانه گذاری دارید.

این نوشته نمایش افت قیمت ها به وسیله ریچ اسنیپت ها در نتایج گوگل برای اولین بار ظاهر می شود در سئو ، سئو سایت.

سئو ایران

درباره ی sahifa

مطلب پیشنهادی

مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام قطعا اینستاگرام بهترین جا برای معرفی خدمات و محصولات شماست. (با اختلاف زیاد) اما اینکه شما در اینستاگرام فقط یه پیج داشته باشین مهم نیست! مهم اینه که اون پیج داخلش چه کارهایی انج..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.