خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

ugc چیست؟

UGC چیست؟

UGC یا همان محتوای تولید شده توسط کاربر محدودیتی در قالب محتوا ندارد و به عنوان هر نوع محتوایی تعریف شده است یعنی اینکه میتواند در فرمت گوناگون باشد،این محتوای تولید شده توسط کاربران که توسط مشارکت کنندگان بدون پرداخت هیچ هزینه ای هزینه و یا با استفاده از پتانسیل طرفداران ایجاد شده است. محتوای UGC می تواند شامل موارد گوناگونی از قبیل توویت ها و تصاویر ، فیلم ها ، صفت ها ، پست بلاگ و هر در این بین ممکن است باشد و این عمل کاربران است که به جای خود مارک تبلیغ می کنند.

کلمه UGC برگرفته از User Generated Content است این به این معناست که این محتوا در قالب و فرمت‌های گوناگونی صرفا توسط کاربران نوشته شده است.

این UGC معمولا محتوای دیجیتال است که به یک برند پرداخته است، و از آن برند پولی بابت تبلیغات هزینه ای دریافت نکرده اند.UGC میتواند مهمترین و بیشتر درصد از سهم رسانه های اجتماعی در دنیای بازاریابی را تثبیت کند.

Ugcتولید محتوا توسط کاربربسیار مهم است

محتوای UGC که کاربر تولید می کند بر روی دیگر کاربران چه تاثیری می گذارد؟

کاربران اصل بودن را تبلیغ میکنند و این باعث اعتماد دیگر کاربران میشود، مشتریان فعلی ما با UGC میتوانند بزرگترین بازاریابان ما باشند.

درواقع مشتریان واقعی ایجاد شده توسط تولید محتوا توسط کاربران، حدود ۲ برابر از برند ها و مارکهای گران قیمت هستند، بر فرض من یک مانتو با برند متوسط خریداری کنم ولی هنگام استفاده از این مانتو متوجه کیفیت عالی آن شوم، و این مطلب را به دیگر کاربران انتقال دهم، ارزش این کار بسیار برای برند شدن بالا است و وقتی که در شبکه های اجتماعی تبلیغ میکنم محتوای معتبری برای آن برند تولید کرده ام.
جذابیت ugc در این است که مخاطبین یک حوزه چه حرفه ای و چه مبتدی نظرات و موضوعات خود را پیرامون یک حوزه مطرح می کنند و این واقعا برای گوگل و کاربر و حتی مدیر سایت جذاب است.

اهمیت محتوای UGC تولید شده برای کسب و کارها

همه مدیران تجارت ها و کسب و کارهای تمام تمرکزشان روی جلب رضایت مشتریان است و به هیچ عنوان رضایت و نظرات و بازخوردهای مشتریان را نادید نمیگیرند

نکته قابل توجه این است که اینکه بسیاری از خریداران پیش از خرید، بخش نظرات کاربران را بررسی می‌کنند و سپس تصمیم به خرید می‌گیرند. ساده ترین محتوای UGC است که هرکاربر میتواند با ایجاد آن نقش تاثیر گذاری در یک کسب و کار داشته باشد، اغلب خریداران قبل از اینکه محصولی را خرید کنند، به بخش کامنت ها رفته و نظرات انتقادات ،پیشنهادات کاربران را مطالعه میکنند، امتیاز های کسب شده را مشاهده میکنند، و سپس بعد از بررسی ها دست به خرید میزنند، بعنوان مثال من از سایت دیجی کالا قصد خرید پاوربانک یا همان شارژر مسافرتی دارم، برای این کار ابتدا برند های معتبر را انتخاب میکنم، سپس با توجه به بودجه ای که قصد هزینه کردن دارم، به آنالیز محصولات موجود میپردازم، امتیاز هرکالا و نواقص و مزیت هارا از بخش نظرات کاربران انتخاب میکنم

طبق این مسائل محتوای تولید شده توسط کاربران که رایگان صورت میگیرد، ساده‌ترین محتوایی است که کاربران می‌توانند تولید کنند و از ویژگی محتوا سئو نیز برخوردار است، که همین امر و توضیح در مثال بالا نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های مربوط به یک کالا ، خدمات یا کسب و کار دارد گاه ممکن است فرد از خرید صرف نظر کند، گاه ممکن است مشتری دائم آن محصول شود، فقط با همان یک نظر مثبت یا منفی کاربر.

Ugc چیست؟

Ugc همان تولید محتوا توسط کاربر

و یک نکته دیگر اینکه تمامی کامنت ها یا همان بازخوردها، نظرات و ذائقه مشتریان می‌تواند تعیین کند که محصول یا خدمت بعدی شما چه باشد یا اینکه با بررسی میزان لایک هرمحصول از خوب بودن آن کالا، یا با میزان کامنت متقاضی محصول متوجه شوید الان چه نیازی در بازار وجود دارد.

کمک دیگری که محتوای UGC به ما میکند این است که گاها در برخی سایت ها که محتوای جدید و موضوع جدید به ذهن مدیران و وبمستران سایت خطور نمیکند، میتوان به کمک همین محتوای تولید شده توسط کاربر که میتواند هر نوع رسانه ای باشد در هر کجا، مانند بش نظرات سایت، یا بخش نظرات و یادداشت های اینستاگرام و ….میتوان به موضوع جدید رسسد.

گاها پیش می آید که محتوای UGC کمک زیادی به کسب و کار شما می‌کند، موقعی که نمی‌دانید چه محتوایی در سایت خود به انتشار بگذارید، می‌توانید براساس سوالهای پرسیده شده توسط کاربران در چت آنلاین یا بخش تماس باما و فرم تماس و نظرو پیشنهاد، علاقه مندی و خواسته کاربران را به نحو احسن مدیریت کنید با حجم زیادی از موضوعات برای تولید محتوا بیابید. این کار باعث می‌شود تا مخاطبان و بازدید بیشتری به سمت خود بیاورید، برای خودتان هم پیش آمده است که وقتی در ساعت غیر اداری یک سوال یا نیازمندی برای شما بوجود آمده و با مراجعه به سایت ها توانسته اید مسئله خود را حل کنید، همین امر برای کاربران دیگر نیز پیش می آید .

ویژگی محتوا خوب سئو با ugc

جذب مشتری با UGC

مزایای UGC چیست ؟

  • UGCباعث راحت شدن برندسازی و افزایش آگاهی از برند و شناخته شدن برند میشود.
  • اخذ اعتبار بیشتر در بین رقیبانتان
  • رسیدن به استراتژی ایده آل
  • برنامه ریزی بهتر مخصوصا برای بازاریابی
  • کاهش هزینه تبلیغات برای شما (صرفه جویی )
  • محتوای خاص و منحصر به فرد دارید که رقیبانتان ندارند.
  • فالوئر ها و مخاطبانتان در همه بخش های اینترنت و دنیای مجازی افزایش میابد.
  • بهتر شدن وضعیت پروفایل شما در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی
  • بالا رفتن تولید و کیفیت تولید
  • موجب دریافت بک لینک رایگان و واقعی میشود و کمک به بهبود سئو میکند
  • تعامل کاربران با سایت شما بیشتر میشود.
  • تصمیم گرفتن طبق نیاز کاربران افزودن موجودی برخی کالا و کاهش تولید کالاهایی که از نظر کاربر ناموفق بوده
  • امکان بهبود سفارشی‌سازی محصولات و خدمات

ایجاد زمینه برای جذب محتوای UGC

به کار گرفتن مزیت های UGC که پیشتر با آن آشنا شدید،شما باید بتوانید در زمینه تولید محتوا توسط کاربران بهتر عمل کنید و زمینه ای را فراهم کرده و با استفاده از روش ها و راه جل هایی، مشتریان و مخاطبان برند خود را به طور موثر به تولید محتوا تشویق کنید.

چالش برگرار کنید،دعوت به تولید محتوای UGC از طریق برگزاری چالش‌ها یا مسابقات دیجیتال

شما وقتی که چالشی از قبل برنامه ریزی شده، یا مسابقه، یا جایزه برای کاربارن در نظر بگیریدتعامل با مشتری و کشاندن مشتری به تولید محتوا، اجرای چالش‌ها، مسابقات و بازی بالا می رود. وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی نیز کمک به این روش میکند و میتوان از آنها استفاده کرد،هشتگ ها را فراموش نکنیم ،ایجاد کمپین‌های هشتگ و تولید محتوای تصویری یا ویدیویی توسط کاربران، می‌توانند به بهترین شکل ممکن در UGC به کمک ما بیاید.

با کمی زیرکی شما میتوانید هنگام برگزاری کمپین های هشتک از مخاط بخواهید که محتوای تولید شده‌ کابران خود را با هشتگ مورد نظر شما در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارد. زیرا افراد بیشتری از این کمپین باخبر می‌شوند.

وقتی شما جایزه هنگفتی برای هشتگ انتخاب کنید، هیمن برگزاری مسابقات متنوع دیجیتال، به افراد انگیزه می‌دهد تا شانس خود را برای برنده شدن جوایز امتحان کنند. بنابراین برگزاری مسابقات برای شما فرصت خوبی است تا از مخاطبان خود بخواهید مرتبط با برند شما محتوا تولید کنند

ایجاد انجمن‌ها

طبق صنعتتان به تشکیل انجمن ها و فروم ها بپردازید، و در آن بخشبا فعالیت زیاد به سوالات کاربران پاسخ دهید.

برگزاری نظرسنجی

اعتماد ایجاد کنید با برگزاری نظرسنجی‌های آنلاین (مثلا در قالب استوری اینستاگرام،یا توئیت) می‌توانید در رابطه با تجربه کاربری، انتظارات مشتریان از محصولات در آینده، نقاط ضعف، نقاط قابل بهبود و چالش‌های آنان در رابطه با صنعت خود سوالاتی مطرح کرده و سپس اطلاعات حاصل را تحلیل کنید.

امکان ایجاد اضافه کردن نظرات کاربران به محصول

اگر شما سایت فروشگاهی دارید حتما در بخش محصولات خود بخشی برای نظرات کاربران را تهیه کنید، در یک سایت فروشگاهی این لازم است که بخشی را برای درج نظرات و امتیازدهی کاربران به محصول ایجاد کنید. نظرات و کامنت‌های کاربران یکی از رایج‌ترین انواع UGC هستند و می‌توانند به بهترین مبلغ و حامی برندتان تبدیل شوند.

نتیجه گیری

در عصر تکنولوژی کاربران بسیار تاثیر گذارند، یک پیج اینستاگرامی موفق کمک زیادی به سایت شما برای بهتر دیده شدن میکند، این خلاصه ای تولید محتوا توسط کاربران است که به آن UGC میگویند،این که شما مردمی باشید و تعامل کنید به نفع سایت و کسب و کار شماست.

این نوشته ugc چیست؟ برای اولین بار ظاهر می شود در سئو ، سئو سایت.

سئو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.