اجتماعیاخبار

افزایش فوتی‌های کرونا ویروس در یزد به ۱۰ نفر

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان این‌که گروه سنی فوتی‌های کرونا در این استان ۶۲ تا ۸۲ سال بودند، گفت: آمار فوتی‌های کرونا در استان یزد به ۱۰ نفر افزایش یافت.

 

دکتر«ابراهیم سلمانی» با بیان این‌ که آزمایش ۲۱۱ نمونه مشکوک به بیماری کرونا از استان یزد در نوبت اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند، اظهار کرد: امروز جمعه ۱۶ اسفند جواب ۱۱۰ مورد به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام شده است.

 

وی افزود: تاکنون ۵۷ نفر از بیماران بستری در بیمارستان های مرجع استان یزد به بیماری کرونا مبتلا شدند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در مورد محل سکونت بیماران کرونا مثبت این استان، گفت: ۲۸ مورد یزدی، ۱۷ مورد اردکانی و ۹ مورد بیمار میبدی هستند.

 

سلمانی در ادامه با بیان این که دو بیمار بافقی، یک بیمار بهابادی و یک بیمار رفسنجانی در بیمارستان های استان یزد تحت درمان هستند، تصریح کرد: متأسفانه تا این لحظه تعداد فوتی های کرونا در استان یزد به ۱۰ نفر افزایش یافته است.

 

این مسئول با اشاره به این‌که از تعدا کل فوتی‌های کرونا در استان یزد شش نفر زن و چهار مورد مرد بودند، بیان کرد: گروه سنی فوت شدگان در استان یزد ۶۲ الی ۸۷ سال بوده که همگی آنها دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی عروقی، دیابت، فشارخون، سرطان و مشکلات ریوی بودند.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته خبر ستاد استانی مقابله و پیشگیری با کرونا، روابط عمومی علومی پزشکی یزد در پایان با اشاره به اعیاد در پیش رو از مردم خواست تا اصول بهداشت فردی را رعایت کرده و از تردد غیرضروری در شهر و حضور در منزل بزرگترها پرهیز کنند.

 

منبع خبرگزاری ایسنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا